Här kommer det att finnas info om våran bebis. Denna sida är till för våra vänner och bekanta och annat löst folk. Skriv gärna kommentarer. Kommer att uppdatera bilderna vart efter jag hinner. //Familjen Kota - H-gren
November 21, 2008
Update
Nu har det gått nåt år sen sist. var tvungen att visa mig lite. Kanske att jag börjar skriva igen vem vet. Lite bilder iaf...
No comments:
Post a Comment