... fortfarande. men det är knappt. Nu har skärmen dykt... efter ett LAN party... suck, ska hitta en ny snart men min ISP är inte uppdaterad än med sina sladdar. HATA tele 2!!! Skicka gärna hate mail till dem.... haha jo då sommaren har varit varm och god, som din hoppas jag.. hörs senare...
//Pappan